Подбайте про ваших клієнтів

Від перших квот поліса до розуміння ризиків і сприяння клієнтам після трагедії – ви можете покластися на Esri у допомозі вашим клієнтам. Як саме? Візуалізувати дані за допомогою єдиної платформи з використанням інтерактивних картографічних інтерфейсів, які можуть бути змодельовані так, щоб відповідати потребам кожного користувача. Картографувати й аналізувати інформацію для кращого встановлення страхових квот, більш швидкого сервісу та здорового бізнесу.

« Карти з інформацією у режимі реального часу дають нам краще загальне уявлення про подію і дозволяють більш активно зреагувати. »
« Mike Gillerlane, старший асистент віце-президента, начальник відділу майнових втрат в Amica. »

 


Історії успіху

 

American Modern Insurance Group

American Modern Insurance Group стверджує, що аджастер претензій і торгові агенти підтримують зв`язок незалежно від свого місця розташування завдяки ArcGIS, що сприяє кращому управлінню ризиками.

 

BMS

Страхова група BMS створила iVision на платформі ArcGIS від Esri, щоб допомогти страховим компаніям зменшити витрати на урегулювання збитків, обробити ймовірні ризику збитки, зрозуміти кореляцію портфеля збитків поліса.

 

Знову снігопад?

Катастрофічні погодні явища більше не рідкість. Використовуючи ArcGIS, WSN допомагає своїм клієнтам краще підготуватися і швидше стати на ноги, як було під час сильного бурану в Північній Америці у 2015.

 

Що з погодою?

Геопросторові інструменти можуть допомогти нам краще розуміти зміни клімату, завдяки тому, що страхові компанії по всьому світу показують нам, як вони працюють під час екстремальних погодних умов.


Інтерактивні демо

Управління страховими ризиками

Почати демо

Операційна панель аджастера претензій

Почати демо


Відео